sunnuntai 1. joulukuuta 2019

Asiakashankintaa




Sain tehtäväkseni soittaa tehtaan remontti-ja rakentajarekisteriä läpi ja kysellä asiakkailta, onko keittiöremontti tai rakentaminen ajankohtainen asia tällä hetkellä. Jos asiakas kertoi, että on ajankohtainen asia ja haluaisi Puustellilta keittiösuunnitelman, niin sanoin asiakkaalle, että keittiösuunnittelija soittaa ja he voivat sopia mittakäynnin asiakkan luo. Mittakäynnin aikana keittiöstä otetaan tarkat mitat ja asiakasta haastatellaan toiveista, toiminnoista ja budjettiin liittyvistä asioista. Sen jälkeen sovitaan toiset treffit myymälään, jossa asiakas näkee suunnittelijan tekemät 3d-kuvat, materiaalistudiolla materiaalit luonnossa ja pääsee myymälän mallikeittiöissä tutustumaan erilaisiin keittiön mekanismeihin. Sen jälkeen asiakas saa keittiöstä tarjouksen.                                            





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kestävän kehityksen tehtävä

                                 Yle Areenan dokumenttisarja Vertä, hikeä ja T-paitoja oli todella silmiä avaava katselukokemus. Sarjassa ...